لوکس بردنمایش جزییات مقاله

دفتر کار شیک و افزایش کارائی

 
دفتر کار شیک و افزایش کارائی
یک باور قدیمی وجود داشت که محل کار هر فرد خانه دوم اوست ولی امروز این باور کمرنگ شده

یک باور قدیمی وجود داشت که محل کار هر فرد خانه دوم اوست ولی امروز این باور کمرنگ شده. علاوه بر افرادی که ذاتا علاقمند به کارکردن بیش از اندازه هستند بسیاری از افراد نیز ناچار به اضافه کاری و ماندن در محل کار خود تا دیر وقت میباشند.
انسان ذاتا موجودی است دوستدار زیبایی، همانطور که دیدن یک منظره زیبا و یا طبیعت زیبا و یا حتی یک گل میتواند باعث آرامش شخص شود، یک محیط کار شیک، لوکس و صد البته بدون تنش نیز میتواند تاثیر بسزائی در آرامش کارمند داشته باشد.
ترافیک و شلوغی خیابان ها هنگام رفتن به محل کار تقریبا در همه جای دنیا تبدیل به یکی از عوامل ایجاد تنش در افراد جامعه گردیده که میتواند کل روز را تحت تاثیر قرار دهد بعد از گذراندن ساعاتی در ترافیک نیاز است تا شما در یک محیط آرام و زیبا و راحت خستگی ناشی از ترافیک صبح را خنثی کنید و همچنین با انرژی مثبت دریافتی و آرامشی که از محیط کار خود میگیرید ترافیک بعد از ظهر را نیز به راحتی تحمل کنید
امروزه بسیاری از شرکت ها بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف آراستگی و زیبا سازی محیط کار خود میکنند زیرا تحقیقات نشان داده که هرچقدر محیط کار زیباتر باشد اشتیاق فرد برای کار کردن در آن بیشتر شده و این آرامش علاوه بر بهره وری بیشتر باعث خلاقیت نیز میگردد. شرکت گوگل سردمدار هزینه کردن در طراحی داخلی و زیبائی دفتر کار در جهان میباشد  و سالانه میلیون ها دلار صرف دکوراسیون و طراحی داخلی در تمامی دفاتر خود در سرتاسر جهان مینماید.
شرکتهای بسیاری نیز همانند گوگل مبالغ قابل توجهی صرف هزینه های طراحی داخلی میکنند و عقیده دارند که این هزینه ها در واقع یک نوع سرمایه گذاری برای افزایش کارائی کارکنان میباشد از جمله شرکت کوکا کولا، شرکت فیس  بوک، شرکت لگو، ردبول، ایر بی ان بی، نوکیا، اپل و صدها شرکت دیگر.

یکی از شرکتهای ایرانی فعال در زمینه معماری و طراحی مدرن و لوکس، شرکت سپینا ((sepina-arch میباشد که با داشتن کادر مدیریت و کارشناسان حرفه ای، بسیار متعهد و امین، پروژه های موفقی در کارنامه حرفه ای خود دارد.

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.